План проведення мережевого
проекту
Підготовчий етап
|
||||
№ п/п
|
Зміст
роботи
|
Документи
|
Відповідальний
|
Термін
|
Робота организатора проекту з
координаторами
|
||||
1
|
Надати
координатору усі необхідні матеріали для проведення проекту.
|
организатор
проекту
|
01.02.2018
|
|
2
|
Інформувати
адміністрацію, вчителів, учнів та батьків про проект (сайт, блог).
|
организатор
проекту
|
||
3
|
Скласти згоду організатора з координаторами шкільних
команд
|
|||
Підготовча
робота координатора
|
||||
1
|
Створення
координаторами поштової скриньки на Gmail.com (відеоінструкція) електронні
ресурси для учнів.
|
координатор
|
03.02.2018
|
|
2
|
Заповнити
реєстраційну форму координатора
|
|||
3
|
Забезпечити
технічні умови реалізації проекту, необхідні друковані та мережеві ресурси.
|
координатор
|
||
4
|
Вивчити
сервіси Інтернету, задіяні в проекті. Хмарні технології
|
координатор
|
||
5
|
Забезпечити
доступ учнів до даних сервісів.
|
координатор
|
||
6
|
Розмістити
інформацію про вступ в проект на сайті (блозі).
|
координатор
|
||
7
|
Розмістити
банер проекту на сайті (блозі) школи (класу)
|
координатор
|
||
8
|
Відслідковувати, моніторити, спостерігати за діяльністю
учнів для корегувальної діяльності
|
|
||
Робота координатора з
батьками
|
||||
1
|
Провести
батьківські збори з презентацією і сценарієм проекту.
|
координатор
|
05.02.2018
|
|
2
|
Роздати
буклет для батьків, що розкриває навчальні та виховні цілі;
|
координатор
|
||
3
|
Ознайомити
батьків і учасників проекту з правилами безпеки дітей в мережі Інтернет.
|
координатор
|
||
4
|
Зібрати
бланки «Згода батьків для участі дитини в мережевому проекті» (зібрати до
реєстрації команди, залишаються у координатора)
|
|
координатор
|
|
5
|
Визначити
час роботи дітей за комп'ютером і в бібліотеці
|
|
координатор
|
|
Робота координатора з
учнями
|
||||
1
|
Презентація проекту. Визначення
потреб учнів.
|
координатор
|
12.02.2018
|
|
2
|
Сформувати
команду з числа бажаючих учнів (3-5 чоловік), придумати назву команди.
|
координатор
|
||
3
|
Організувати
реєстрацію команд (координатори заповнюють анкету реєстрації).
|
координатор
|
||
4
|
Обговорити
проблемні питання.
|
План
проекту
|
координатор
|
|
5
|
Ознайомити
учнів з критеріями оцінювання підсумкових робіт. Обговорити з учнями форми
представлення результатів навчальної діяльності.
|
координатор
|
||
6
|
Організувати
виконання учнями самостійних досліджень і завдань по темі проекту.
|
координатор
|
||
7
|
Визначити
порядок і форму для консультацій і роботи над проектом.
|
координатор
|
||
8
|
Допомогти
учасникам заповнити два стовпчики таблиці «ЦЗВД".
|
координатор
|
||
9
|
Допомогти
команді поставити мітку на карті google учасників проекту.
|
координатор
|
||
Індивідуальна робота учнів
|
||||
1
|
Заповнити
два стовпчики Таблиці «ЦЗВД".
|
учні
|
15.02.2018
|
|
2
|
Знайомство
з правилами:
-
Безпечного поведінки в Інтернеті;
-
Правилами роботи в групі;
-
Рекомендації з пошуку інформації.
|
учні
|
||
3
|
Запросити
учнів інших класів для участі в проекті
|
учні
|
||
4
|
Для
коректної роботи з документами проекту бажано мати (завантажити) браузер
Google Chrome або Mozilla Firefox Google Chrome або Mozilla Firefox
|
учні
|
||
5
|
Створення
візитки команди на блозі проекту.
|
учні
|
||
6
|
Заповнити
два стовпчики Таблиці «ЗІУК".
|
учні
|
||
7
|
Поставити
мітку на карті google учасників проекту.
|
учні
|
||
1 етап. Крізь час і простір
|
||||
Робота координатора
|
||||
1
|
Провести
обговорення завдань проекту координаторам
|
координатор
|
05.03.2018
|
|
2
|
Створити
сторінку-візитку в блозі відповідно до критеріїв оцінювання
|
|
координатор
|
|
3
|
Ознайомити
учнів з "Таблицею особистого просування в проекті". Обумовити
правила заповнення таблиці учнями.
|
|
координатор
|
|
4
|
Ознайомити
учнів з критеріями оцінювання проміжних і підсумкової робіт. Обговорити їх.
координатор
|
координатор
|
||
5
|
Відпрацювати
навички ефективного пошуку координатор
|
координатор
|
||
6
|
Організувати
і провести зустріч з краєзнавцями міста, екскурсію в музей для виконання
творчих завдань проекту. координатор
|
координатор
|
||
7
|
Організувати
роботу учнів по взаимооценке і на форумі проекту.
|
координатор
|
||
Работа участников проекта
|
||||
1
|
Заповнити
сторінку команди в блозі.
Створити емблему команди
|
|
учні
|
12.03.2018
|
2
|
Розподілити
зміст і обсяг індивідуальних завдань проекту
|
учні
|
||
3
|
Дослідницька
робота (пошук матеріалу, джерел інформації)
|
учні
|
||
4
|
Оформити
отриману інформацію у вигляді стрічки часу в сервісі
|
|
учні
|
|
5
|
Відзначити
на стрічці часу отриману інформацію, використовуючи фотографії, інформацію.
|
|
учні
|
|
6
|
Заповнити
таблицю взаімооценкі роботи
|
учні
|
||
ІІ етап. Історічне
коло
|
||||
Робота координатора
|
||||
1
|
Консультації
індивідуальні, командні координатор
|
координатор
|
05.04.2018
|
|
2
|
Організувати
роботу учасників команд на форумі з обговорення основного питання проекту
|
|
координатор
|
|
3
|
Фіксування
успіхів і труднощів команди при виконанні завдань, консультації на форумі.
координатор
|
координатор
|
||
4
|
Організувати
контроль за виконанням індивідуальних і колективних завдань по термінах
проекту, консультації в групах.
|
координатор
|
||
5
|
Оцінити
роботу кожного в групі
|
координатор
|
||
Робота учасників проекту
|
||||
1
|
Зібрати
дані та інформацію по темі проекту
|
учні
|
19.03.2018
|
|
2
|
Проаналізувати
отриману інформацію, матеріали дослідження
|
учні
|
||
3
|
Систематизувати
і оформити результати дослідження у вигляді творчого продукту у вигляді
сторінки віртуального музею
|
учні
|
||
4
|
Вивчити
можливості роботи сервісу презентації в Microsoft
|
|
учні
|
|
4
|
Створення
експонатів віртуального музею
|
учні
|
||
5
|
Оцініть
роботу кожної команди
|
учні
|
||
6
|
Надайте
відкритий доступ до матеріалів
|
учні
|
||
ІІІ етап. Життя у пам'яті століть
|
||||
Робота
координатора
|
||||
1
|
Організувати роботу учасників команд на
форумі для обговорення основного питання проекту
|
координатор
|
02.04.2018
|
|
2
|
Организувати спільного оформлення та редагування
панорами ініціативною групою
|
координатор
|
||
3
|
Заповнити
рефлексію для координаторів проекту.
|
координатор
|
||
4
|
Відповісти
на питання анкети про роботу команди.
|
координатор
|
||
5
|
Проаналізувати
заповнені таблиці «ЗЦВД»
|
координатор
|
||
6
|
Розмістити
інформацію про проект та його результати на сайті (блозі) школи (класу).
|
координатор
|
||
7
|
Підготувати захист презентації
|
координатор
|
||
8
|
Організувати
презентацію панорами «Життя у пам'яті століть»
із захистом творчих продуктів проекту
|
координатор
|
||
9
|
Аналіз
участі в проекті класу на батьківських зборах.
Подяка
за допомогу.
Презентація
підсумків проекту на батьківських зборах.
|
координатор
|
||
Робота учасників проекту
|
||||
1
|
Познайомитися
з можливостями сервісу Prezi.com
|
|
учні
|
16.04.2018
|
2
|
Заповнити
таблицю "ЦЗВД"
3 і 4 стовпчики;
|
учні
|
||
3
|
Створення
командного творчого продукту для панорами «Життя у пам'яті
століть»
|
учні
|
||
4
|
Самооцінювання
особистого вкладу в дослідження і створення творчого продукту
|
учні
|
||
5
|
Визначення результатів індивідуальної роботи в Таблиці
«Сходинки до успіху.»
|
учні
|
||
6
|
Презентувати
творчий продукт і панораму «Життя у пам'яті століть»
на учнівській конференції
|
учні
|
||
7
|
Презентація
підсумків проекту на батьківських зборах
|
учні
|
||
Завершальний етап
|
||||
Робота організатора по завершенні проекту
|
||||
1
|
Проаналізувати
цільове виконання завдань проекту. Підвести підсумки проекту.
|
організатор
|
07.05.2018
|
|
2
|
Розіслати
Сертифікати учасникам, листи Подяки координаторам, які найбільш активно брали участь в роботі над
проектом;
|
організатор
|
||
3
|
Зробити
аналіз рефлексії учасників та координаторів проекту.
|
|
організатор
|
|
4
|
Вручення
сертифікатів учасникам, командам.
Подякувати
всім, хто допомагав у проведенні проекту (грамоти, листи подяки).
|
організатор
|
||
5
|
Аналіз
участі в проекті на батьківських зборах.
Подяка
за допомогу.
|
організатор
|
Немає коментарів:
Дописати коментар