План оцінювання проекту
Стратегія
оцінювання
|
До початку
Проекту
/Інструменти оцінювання/
|
Під час виконання проекту
/Інструменти оцінювання/
|
Після закінчення проекту
/Інструменти оцінювання/
|
Стартова презентація (Дискусія); · Ознайомлення з проектом учасників процесу; · Виявлення зацікавленості дітей, спонукання до участі в проекті; · Визначення потреб учнів; · Обговорення напрямків дослідження, проблемних питань; · Виявлення рівня знань за темою проекту; · Створення умов для організації групової діяльності. Таблиця ЦЗВД (Цікаво / Знаю / Вмію / Дізнався) ведеться протягом усього проекту. · Призначена для організації самостійної діяльності, · Розвитку критичного мислення; · Обговорення в ході роботи з таблицею розвиваєть комунікативні навички; · Візуально показує учням їх шлях до нових знань, рівень успішності кожного. |
Критерії оцінювання творчих продуктів:
·
Критерії оцінювання сторінки,
|
||
Заохочення самостійності і взаємодії (самоврядування та співпрацю) Індивідуальний маршрут учасника: · допомагає учням побачити доступний для кожного шлях проходження проекту. · виробити стратегії досягнення конкретної мети; · створити графік роботи. Бланк самооцінки навичок співпраці: · дозволяє учням оцінити власний прогрес; · роботу в проекті, що сприяє розвитку навичок самостійності і спільної діяльності. Бланк самоорганізації роботи всередині команди, групи: · команди планують і контролюють хід виконання завдання; · розподіляють ролі в команді. Таблиця особистої участі · допомагає координатору і командам спостерігати за просуванням кожного учасника в проекті; · дає можливість кожному учаснику команди відзначити свій внесок в загальний успіх. |
|
|
|
Мониторинг прогресса учащихся Маршрутний лист проекту: · опора на особистий досвід участі в проектах на основі стартовою презентації. Таблиця просування "Сходинки до успіху" · необхідна для організації спостереження за процесом просування команди в проекті; · дозволяє організувати взаімооценіваніе робіт команд на основі критеріїв. Щоденник самооцінювання команди · дає можливість кожному учаснику взяти участь в оцінюванні; · контролювати роботу своєї команди і інших команд. Мережевий форум проекту · дозволяє спілкуватися з іншими командами; · обговорювати роботу команд; · сприяє розвитку комунікативних навичок; · рефлексія, можливість проаналізувати роботу команди, учасників в ході проекту; · висловити свою думку. |
Лист спостереження учителя
|
Лист спостереження учителя
|
Поповнення
електронного портфоліо учня (в особистій папці учня)
Поповнення
електронного портфоліо класу (на сайті школи)
Лист спостережень для координатора;
Рефлексія
для координаторів в проекті.
|
Перевірка розуміння і підтримка метапізнання Мережевий форум: · умови для обговорення основоположного і проблемних питань на форумі; · інструмент оцінювання; · вимір рівня сформованості вміння висловлювати та обґрунтовувати свою точку зору, слухати і чути інших, намагатися приймати іншу точку зору; · бути готовим коректувати свою точку зору; задавати питання. Таблиця ЦЗВД · тематичні дискусії в групі за підсумками кожного етапу проекту про те, що дізнався, чого навчилися у діяльності проекту. Лист спостережень для координатора: · оцінка навичок співпраці (групової роботи в проекті) |
Електронне
портфоліо учня
(якщо
є сайт, блог, профіль і т.п)
|
Лист спостереження учителя
|
|
Демонстрація розуміння і вміння Бланки з критеріями оцінювання продуктів проекту: · чіткі критерії необхідні для самооцінки і взаємооцінки продуктів, роботи учасників, для корекції діяльності та більш правильного їх виконання. · розвивають навички самоконтролю, самостійності. |
Вводная
дискусія
Конференция
на початку проекту
(сценарій);
Виставка
творчих робіт в класі чи на стенді в школі, на сайті (у Визитці).
|
Критерії оцінювання творчих продуктів:
·
Критерії оцінювання сторінки,
Бланк оцінювання роботи учасника групи
|
Рефлексия
для координаторов в проекті.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар