План оцінювання




План оцінювання проекту


Стратегія оцінювання
До початку
Проекту
/Інструменти оцінювання/
Під час виконання проекту
/Інструменти оцінювання/
Після закінчення проекту
/Інструменти оцінювання/
Виявлення потреб учнів
Стартова презентація (Дискусія); 

· Ознайомлення з проектом учасників процесу;
· Виявлення зацікавленості дітей, спонукання до участі в проекті;
· Визначення потреб учнів;
· Обговорення напрямків дослідження, проблемних питань;
· Виявлення рівня знань за темою проекту;
· Створення умов для організації групової діяльності.

Таблиця ЦЗВД (Цікаво / Знаю / Вмію / Дізнався) ведеться протягом усього проекту.
· Призначена для організації самостійної діяльності,
· Розвитку критичного мислення;
· Обговорення в ході роботи з таблицею розвиваєть комунікативні навички;
· Візуально показує учням їх шлях до нових знань, рівень успішності кожного.








Критерії оцінювання творчих продуктів:
·         Критерії оцінювання  сторінки,
емблеми, команди на блозі;
·         Критерії оцінювання Стрічці часу;







Заохочення самостійності і взаємодії (самоврядування та співпрацю)
Індивідуальний маршрут учасника:
· допомагає учням побачити доступний для кожного шлях проходження проекту.
· виробити стратегії досягнення конкретної мети;
· створити графік роботи.

Бланк самооцінки навичок співпраці:
· дозволяє учням оцінити власний прогрес;
· роботу в проекті, що сприяє розвитку навичок самостійності і спільної діяльності.

Бланк самоорганізації роботи всередині команди, групи:
· команди планують і контролюють хід виконання завдання;
· розподіляють ролі в команді.

Таблиця особистої участі
· допомагає координатору і командам спостерігати за просуванням кожного учасника в проекті;
· дає можливість кожному учаснику команди відзначити свій внесок в загальний успіх.
















Мониторинг прогресса учащихся
Маршрутний лист проекту:
· опора на особистий досвід участі в проектах на основі стартовою презентації.

Таблиця просування "Сходинки до успіху"
· необхідна для організації спостереження за процесом просування команди в проекті;
· дозволяє організувати взаімооценіваніе робіт команд на основі критеріїв.

Щоденник самооцінювання команди
· дає можливість кожному учаснику взяти участь в оцінюванні;
· контролювати роботу своєї команди і інших команд.

Мережевий форум проекту
· дозволяє спілкуватися з іншими командами;
· обговорювати роботу команд;
· сприяє розвитку комунікативних навичок;
· рефлексія, можливість проаналізувати роботу команди, учасників в ході проекту;
· висловити свою думку.
Лист спостереження учителя





Лист спостереження учителя


Поповнення електронного портфоліо учня (в особистій папці учня)


Поповнення електронного портфоліо класу (на сайті школи)

Лист спостережень для координатора;

Рефлексія для координаторів в проекті.


Перевірка розуміння і підтримка метапізнання
Мережевий форум:
· умови для обговорення основоположного і проблемних питань на форумі;
· інструмент оцінювання;
· вимір рівня сформованості вміння висловлювати та обґрунтовувати свою точку зору, слухати і чути інших, намагатися приймати іншу точку зору;
· бути готовим коректувати свою точку зору; задавати питання.

Таблиця ЦЗВД
· тематичні дискусії в групі за підсумками кожного етапу проекту про те, що дізнався, чого навчилися у діяльності проекту.

Лист спостережень для координатора:
· оцінка навичок співпраці (групової роботи в проекті)
Електронне портфоліо учня
(якщо є сайт, блог, профіль і т.п)


Лист спостереження учителя







Демонстрація розуміння і вміння
Бланки з критеріями оцінювання продуктів проекту:
· чіткі критерії необхідні для самооцінки і взаємооцінки продуктів, роботи учасників, для корекції діяльності та більш правильного їх виконання.
· розвивають навички самоконтролю, самостійності.
Вводная дискусія
із звстосуванням стартової презентації;

Конференция на початку  проекту (сценарій);

Виставка творчих робіт в класі чи на стенді в школі, на сайті (у Визитці).
Критерії оцінювання творчих продуктів:
·         Критерії оцінювання  сторінки,
емблеми, команди на блозі;
·         Критерії оцінювання Стрічці часу;

Бланк оцінювання роботи учасника групи




Рефлексия для координаторов в проекті.




Немає коментарів:

Дописати коментар