Шановні друзі!
Перший етап нашого проекту називається «Крізь час і
простір». Ми з Вами будемо подорожувати в часі і просторі. І цей час буде ХVІІ-ХVІІІ століття!
Головними питаннями і принципами, які
завжди стояли на першому місці наших предків і які вони нам передали в даний,
були - Батьківщина, віра, родина, справедливість, гідність, вобода, честь, правда! За ці життєві
принципи і закони люди віддавали найцінніше - своє життя! Зрозуміти, вивчити,
запам'ятати - це наше з вами завдання. Отже вперед!
План роботи І етапу
№
|
Завдання
|
Ресурси, джерела
|
1
|
Провести обговорення завдань проекту.
|
|
2
|
Створити сторінку-візитку у блозі відповідно до
критеріїв оцінювання. Заповнити сторінку команди у блозі. Створити
емблему команди.
|
Критерії оцінювання сторінки команди
|
3
|
Ознайомитися з "Таблицею особистого просування в
проекті"
|
Таблиця "Сходинки до успіху"
|
4
|
Підготовча робота до дослідження (планування
дослідження, визначення засобів та джерел інформації, Інтернет -
ресурсів, довідників, статистичних даних, ЗМІ, ін.).
|
|
5
|
Організаційна робота. Розподілення обсягу, змісту
індивідуальних завдань
|
|
6
|
Дослідницькі та пошукові дії, екскурсії в музеї
для виконання творчих завдань проекту, подорожі за потребою.
|
|
7
|
Ознайомитися з роботою сервісу Стрічка часу.
|
Сервіс Стрічки часу http://www.dipity.com/
|
8
|
Ознайомитися із критеріями оцінювання "Стрічки
часу".
|
Критерії оцінювання "Стрічки часу".
|
9
|
Оформити знайдену інформацію та дослідження на
сервісі "Стрічка часу"
|
Сервіс Стрічки часу http://www.dipity.com/
|
10
|
Ознайомитися із роботою сервісу "Карта Google"
|
Сервіс "Карта Google"
|
11
|
Поставити на карті мітку, де розташований
мистецький об'єкт, який ви досліджуєте, мітку там де відбувалося
мистецьке чи історичне явище, події.
Додати на карті емблему вашого об'єкту, фото, відео
матеріали.
|
|
10
|
Заповнити таблицю взаємо оцінки роботи. Бланк
оцінювання роботи учасника в групі
|
Бланк оцінювання роботи учасника у групі
|
Практична робота № 2
1) Створити/редагувати сторінку - візитку на блозі (форумі) проекту.
2) На сторінці блогу відтворити:
- назву;
- девіз команди;
- емблему;
- написати список учасників команди;
- контактні дані команди і координатора.
- назву;
- девіз команди;
- емблему;
- написати список учасників команди;
- контактні дані команди і координатора.
3. Сторінка повинна бути оформлена з урахуванням критеріїв
оцінювання де естетичний зміст має бути в єдності з творчістю, фантазією,
грамотністю.
Практична робота № 3
1) Дослідити явище "Козацьке бароко" за часом його існування, або створення.
2) Надати фотографії мистецьких явищ / історичних постатей, які Ви досліджували;
2) Надати фотографії мистецьких явищ / історичних постатей, які Ви досліджували;
3) Ознайомитися з можливостями та умовами роботи сервісу Стрічка часу;
4) Оформити на стрічці часу результати свого дослідження. Надати коротку інформацію та візуальне зображення про мистецьке явище/історичну особу на стрічці часу.
4) Уважно вивчити критерії оцінювання завдання на сервісі стрічки часу;
4) Оформити на стрічці часу результати свого дослідження. Надати коротку інформацію та візуальне зображення про мистецьке явище/історичну особу на стрічці часу.
Інструкція по виконанню практичної роботи № 3
Стрічка часу
Рефлексія 1 етапу
документ
Практична робота № 4. Карта
1) Знайдіть на карті та поставте позначку (місце знаходження) мистецького явища / історичніої події / видатної особистості, що Ви досліджували.
2) Напишіть на карті цікаву (коротку) інформацію про досліджуване мистецьке/історичне явище.
3) Створіть мистецьку емблему/логотип досліджуваного мистецького явища, та помістить його на карті. Це може бути картинка, фото, відео, які дадуть уявлення про мистецький витвір.
Практична робота № 4. Карта
1) Знайдіть на карті та поставте позначку (місце знаходження) мистецького явища / історичніої події / видатної особистості, що Ви досліджували.
2) Напишіть на карті цікаву (коротку) інформацію про досліджуване мистецьке/історичне явище.
3) Створіть мистецьку емблему/логотип досліджуваного мистецького явища, та помістить його на карті. Це може бути картинка, фото, відео, які дадуть уявлення про мистецький витвір.
Інструкція по виконанню роботи
Карта Google
Немає коментарів:
Дописати коментар