Загальні завдання проекту



МЕТА   МЕРЕЖЕВОГО  ПРОЕКТУ

      Залучення молодого покоління до загальнолюдських цінностей, духовно - моральному досвіду свого народу в контексті формування ідентичності громадянина своєї країни, виховання любові до Батьківщини й поваги  до культурно-історичної спадщини країни, формування основ соціально-відповідальної поведінки в суспільстві, сім'ї, спільноті.

ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ


  • дослідити культурно-історичну добу "Козацького Бароко", яким  чином вона проявилася в мистецтві,  архітектурі, музиці, літературі та ін. видах мистецтва;
  • дослідити сфери духовної культури доби козацького бароко, які вплинули на його сутність, облік, форми, жанри;
  • розглянути, дослідити  та проаналізувати  культурно-мистецькі пам'ятки козацької доби різних жанрів: архітектури, літератури, образотворчого мистецтва, музики, театру;
  • визначити та обгрунтувати тезу, що саме козацтво стало носієм нового художнього смаку, будучи насамперед величезною війсковою і значною суспільно-політичною силою, що здатне було утворити власне творчокультурне середовище.
  • продемонструвати культурно-мистецькі та іторичні дослідження  у вигляді творчих продуктів у культурно-мистецькому віртуальному музеї;
  • продемонструвати на культурно-історичних прикладах значність загальнолюдських цінностей, закладених в культурі та історії;
  • сприяти оволодінню учнями основами історичного і культурологічного бачення подій через освоєння історико-культурної спадщини країни, творчої діяльності.

ПЕРЕДБАЧУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ 


  • мультимедійна панорама культурно-історичнох доби "Козацького Бароко" у формі комплексу віртуального  музею, віртуальної панорами історично-культурних подій досліджуваної доби.

ЩО ЧЕКАЄ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ?


  • дослідницька та пошукова робота;
  • створення творчої роботи: вірутальний мистецький комплекс; 
  • рішення пошуково-дослідницьких завдань; 
  • створення експонатів віртуального музейного комплексу.

Учасники проекту, які виконали усі завдання етапів і дійшли до фіналу, отримають

 сертифікати фіналістів

Немає коментарів:

Дописати коментар