Шановні друзі!
Другий
етап проекту називається «Історичне коло». Історія країни це хвильова історія перемог і зради, історія знедолення і підйому, історія зубожіння і піднесення, історія повстань і соціальних бунтів. Час не давав нікому пощади. Історія ламала кості та долі,
нищила кохання, ставила на коліна, але люди знову підіймалися - не втративши
людське обличчя, не проклинаючи, на навчившись мститися. Вони серйозно промовляли слова: обов'язок, честь, патріотизм. Люди - це найдорожче,
що є у країні! А ще є сім'я, родинний клан, як опора з усіх потрясінь, захист від негоди, відрада та втіха.
Усі події історії надзвичайні, героїчні, пересічні творили звичайні і незвичайні люди, мрійники і романтики, творці
і нероби, негідники і авантюристи, будівельники і багато, багато, багато творців...
З
деякими з гідних і славних діячів історії рідної країни, ми вам
пропонуємо ознайомитися, адже це - золотий фонд нашої історії! Ці люди не тільки творили
своє місто, історію, вони стали її скарбом!
План роботи 2 етапу
№
|
Завдання
|
Ресурси, джерела
|
1
|
Обговорити на форумі дії щодо дослідження мистецьких
об'єктів
|
|
2
|
Розподілити роботу кожного учасника в команді
|
|
3
|
Зібрати матеріали дослідження та проаналізувати
|
|
Систематизувати і оформити результати дослідження у
вигляді творчого мистецького продукту - сторінки віртуального музею
|
|
|
4
|
Ознайомитися із прийомами ат можливостями сервісу
презентації на сервісі Гугл-Диск
|
Сервіси Microsoft: гуг-диск, презентації
|
6
|
Створення експонатів віртуального музею
|
|
7
|
Оцініть роботу кожної команди
|
Анкета оцінки роботи команди
|
8
|
Надайте відкритий доступ до матеріалів
|
|
10
|
Заповнити таблицю взаємо оцінки роботи. Бланк оцінювання
роботи учасника в групі
|
Бланк оцінювання роботи учасника у групі
|
Практична робота № 4
1) Ознайомлення з критеріями оцінювання експонатів віртуального мистецького музею;
2) Ознайомлення з можливостями з сервісу Microsoft при
створенні презентацій.
3) Результати дослідження про мистецьке явище / життя історичної особистості відобразити у формі презентації.
4) Особливо виділити в презентації наступні моменти:
- Часові межі мистецького явища / життя видатної особи які ви досліджуєте;
- Етапи існування;
- Історичні умови події, явища, життя;
- Головна мета, цілі заради яких відубвалися події;
- Значення мистецького явища, подіїї, життя особистості в історії країни;
- Які історичні уроки можна визначити з мистецького дослідження?
5. Створити мистецькі матеріали за темою дослідження:
- Фотографії результатів дослідження;
- Документи, пов'язані з досліджуваними подіями;
- Письмові матеріали та інші джерела;
6. Зібрати аудіо та відеоматеріали за темою дослідження і
вставити їх в презентацію.
Рефлексія 2 етапу
документ
Немає коментарів:
Дописати коментар