- ІІ етап. Історічне коло

Шановні друзі!


         Другий етап проекту називається «Історичне коло». Історія країни це хвильова історія перемог і зради, історія знедолення і підйому, історія зубожіння і піднесення, історія повстань і соціальних бунтів. Час не давав нікому пощади. Історія ламала кості та долі, нищила кохання, ставила на коліна, але люди знову підіймалися - не втративши людське обличчя, не проклинаючи, на навчившись мститися. Вони серйозно промовляли слова: обов'язок, честь, патріотизм. Люди - це найдорожче, що є у країні! А ще є сім'я,  родинний клан, як опора з усіх потрясінь, захист від негоди, відрада та втіха.

   Усі події історії надзвичайні, героїчні, пересічні творили звичайні і незвичайні люди, мрійники і романтики, творці і нероби, негідники і авантюристи, будівельники і багато, багато, багато творців...

     З деякими з гідних і славних діячів історії рідної країни,  ми вам пропонуємо ознайомитися, адже це - золотий фонд нашої історії! Ці люди не тільки творили своє місто, історію, вони стали її скарбом! 

План роботи 2 етапу

Завдання
Ресурси, джерела
1
 Обговорити на форумі дії щодо дослідження мистецьких об'єктів

2
Розподілити роботу кожного учасника в команді

3
Зібрати матеріали дослідження та проаналізувати

Систематизувати і оформити результати дослідження у вигляді творчого мистецького  продукту - сторінки віртуального музею

4
Ознайомитися із прийомами ат можливостями сервісу презентації на сервісі Гугл-Диск
Сервіси Microsoft: гуг-диск, презентації
6
Створення експонатів віртуального музею

7
Оцініть роботу кожної команди
Анкета оцінки роботи команди
8
Надайте відкритий доступ до матеріалів

10
Заповнити таблицю взаємо оцінки роботи. Бланк оцінювання роботи учасника в групі
Бланк оцінювання роботи учасника у групі


Практична робота № 4

1) Ознайомлення з критеріями оцінювання експонатів віртуального мистецького музею;

2) Ознайомлення з можливостями з сервісу Microsoft при створенні презентацій.

3) Результати дослідження про мистецьке явище / життя історичної особистості   відобразити у формі  презентації.

4) Особливо виділити в презентації наступні моменти:

    - Часові межі мистецького явища / життя видатної особи які ви досліджуєте;
    - Етапи існування;
    - Історичні умови події, явища, життя;
    - Головна мета, цілі заради яких відубвалися події;
    - Значення  мистецького явища, подіїї, життя особистості в історії країни;
    - Які історичні уроки можна визначити з мистецького дослідження?

5. Створити мистецькі матеріали за темою дослідження:

    - Фотографії результатів дослідження;
    - Документи, пов'язані з досліджуваними подіями;
    - Письмові матеріали та інші джерела;

6. Зібрати аудіо та відеоматеріали за темою дослідження і вставити їх в презентацію.

Рефлексія 2 етапу

документ

Немає коментарів:

Дописати коментар